Eyyübiye Belediye Başkanı Mehmet Kuş, vatandaşlarla bir araya gelerek samimi bir ortamda sohbet etti. Buluşmada vatandaşların talep, öneri ve görüşlerini dinleyen Başkan Kuş, her fırsatta vatandaşlarla iç içe olmaya büyük önem verdiklerini ifade etti. Vatandaşlarla kurdukları güçlü bağın hizmet anlayışlarının en büyük ilham kaynağı olduğunu belirten Başkan Mehmet Kuş, Eyyübiye için durmadan çalışmaya ve her fırsatta vatandaşlarla omuz omuza olmaya devam edeceklerini söyledi.
Gerçekleştirilen buluşmada sıcak ve samimi bir atmosfer oluşurken, Başkan Kuş kendisini misafir eden vatandaşlara teşekkür etti. Kuş, gösterilen misafirperverlik ve içten sohbetlerden dolayı memnuniyet duyduğunu belirterek, vatandaşlarla bir araya gelmeye devam edeceklerini ifade etti.