Gündem

Şanlıurfa’nın Dev Ulaşım Projeleri Ankara’da Masaya Yatırıldı

AK Parti Şanlıurfa Milletvekili Cevahir Asuman Yazmacı, Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu ile TBMM’de bir araya gelerek Şanlıurfa’daki ulaşım yatırımlarını değerlendirdi. Görüşmede Viranşehir Çevre Yolu başta olmak üzere devam eden ve planlanan projeler masaya yatırıldı.

Abone Ol

AK Parti Genel Merkez Çevre ve Şehircilik Politikaları Başkan Yardımcısı, Şanlıurfa Milletvekili Cevahir Asuman Yazmacı, Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu’nu Türkiye Büyük Millet Meclisi’nde ziyaret ederek kentte devam eden ulaşım yatırımları ve planlanan projeler hakkında görüş alışverişinde bulundu.

Görüşmenin en önemli başlıklarından biri Viranşehir Çevre Yolu Projesi oldu. Yazmacı, Viranşehir’in ulaşım altyapısını güçlendirecek ve şehir içi trafik yükünü azaltacak projenin mevcut durumu ile ihtiyaçlarını Bakan Uraloğlu’na aktardıklarını belirtti. Yazmacı, çalışmaların hızlandırılması konusunda Bakan Uraloğlu’ndan destek sözü aldıklarını ifade etti. Toplam 13,6 kilometre uzunluğunda inşa edilen Viranşehir Çevre Yolu’nun tamamlanmasıyla birlikte transit araç geçişlerinin şehir dışına yönlendirileceğini belirten Yazmacı, böylece şehir merkezindeki trafik yoğunluğunun azalacağını ve ulaşım güvenliğinin önemli ölçüde artacağını söyledi. Projenin Viranşehir açısından stratejik bir yatırım olduğunu vurguladı.

Toplantıda ayrıca Şanlıurfa–Viranşehir, Viranşehir–Kızıltepe ve Kızıltepe–Ceylanpınar kara yollarında devam eden çalışmalar da ele alındı. Yazmacı, bu projelerin bölgenin ulaşım ağını güçlendireceğini, ticaret hacmini artıracağını ve ekonomik hareketliliğe katkı sağlayacağını dile getirdi.
Milletvekili Yazmacı, Şanlıurfa’ya kazandırılan ulaşım yatırımları ile devam eden projelere verilen desteklerden dolayı Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu başta olmak üzere Bakanlık yetkililerine, Karayolları Genel Müdürlüğüne ve projelerde emeği bulunan tüm kurumlara teşekkür etti.