Şanlıurfa AK Parti Milletvekili Cevahir Asuman Yazmacı X medya hesabından, Şanlıurfa’ya 64’ü uzman toplamda 67 doktor atamasının yapılacağını duyurdu.

ŞANLIURFA’MIZDA SAĞLIK ORDUMUZ BÜYÜYOR

Yazmacı paylaşımında şu ifadelere yer verdi: “Şanlıurfa’mızda sağlık ordumuz büyüyor.

Sağlık Bakanlığımız tarafından gerçekleştirilen 129. Dönem Devlet Hizmeti Yükümlülüğü Kurası’nda Şanlıurfa’mıza 64’ü uzman olmak üzere toplam 67 doktor ataması yapılacaktır. Şanlı şehrimizin sağlık kapasitesini güçlendirecek merkez ve ilçelerimizde hemşehrilerimizin sağlık hizmetlerine daha hızlı ve etkin erişimini sağlayacak atama sonucu göreve başlayacak hekimlerimizin şehrimize değer katacağına ve sunulan hizmet kalitesini daha da yukarı taşıyacağına inanıyorum. Desteklerini her zaman hissettiğimiz Sağlık Bakanımız Sayın Kemal Memişoğlu’na ve Sağlık Bakanlığımıza teşekkür ediyorum.

Şanlıurfa Eğitim Araştırma Hastanesi vatandaşları uyardı
Şanlıurfa Eğitim Araştırma Hastanesi vatandaşları uyardı
İçeriği Görüntüle

Şanlıurfa’mıza ve ilçelerimize hayırlı olsun.”

Kaynak: Haber Merkezi