Yusuf Demir, www.sanliurfagazetesi.com’a yaptığı açıklamada motosiklet kullanıcılarının yaşadığı sorunlara dikkat çekti.

Sürekli ceza kesilmesinden dolayı mağdur olduklarını ifade eden Demir, “Artık ceza yiye yiye bıktık. Motorlarımızı çıkaramıyoruz. Bu gençliğimize yazık değil mi? Bizim de bir hevesimiz var ama onu da kursağımızda bırakıyorlar” dedi.

Şanlıurfa’da Anıza Doğrudan Ekim Alanı Genişletildi
Şanlıurfa’da Anıza Doğrudan Ekim Alanı Genişletildi
İçeriği Görüntüle

Yetkililere seslenen Demir, uygulamaların ekonomik olarak da kendilerini zorladığını belirterek, “Devlet büyüklerimize bir şey söylememiz lazım. Yeter. Ceza yiye yiye eve para götüremez hale geldik” ifadelerini kullandı.

Muhabir: ÖMER FARUK AYHAN