Şanlıurfa’da hizmet veren Haliliye Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi’nde 12 Mayıs Hemşireler Günü kapsamında anlamlı bir program düzenlendi. Hastane yönetimi, idareciler ve hemşirelerin katılımıyla gerçekleştirilen etkinlikte, sağlık hizmetlerinin vazgeçilmez unsuru olan hemşirelerin önemi bir kez daha vurgulandı. Düzenlenen programa Başhekim Dt. Abdullah Arserim, Hastane Müdürü Ahmet Zeki Güler, idareciler ve çok sayıda hemşire katıldı. Programda konuşan yöneticiler, gece gündüz demeden büyük fedakârlıkla görev yapan hemşirelerin sağlık sisteminin temel taşlarından biri olduğunu ifade etti. Hastaların bakım ve tedavi süreçlerinde kritik görev üstlenen hemşirelerin özverili çalışmalarına dikkat çekilen etkinlikte, tüm hemşirelerin 12 Mayıs Hemşireler Günü kutlandı. Etkinlik kapsamında hemşirelere teşekkür edilerek görevlerinde başarı ve kolaylık temennisinde bulunuldu. Samimi bir atmosferde gerçekleşen program, günün anısına çekilen hatıra fotoğraflarıyla sona erdi.
Haliliye Ağız Ve Diş Sağlığı Hastanesi’nde Hemşireler Günü Kutlandı
Şanlıurfa Haliliye Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi’nde düzenlenen Hemşireler Günü programında, sağlık çalışanı hemşirelerin fedakarlığı ve sağlık hizmetlerindeki önemi vurgulandı.
Kaynak: Şanlıurfa Gazetesi
Yorumlar
Trend Haberler
Haziran Sürprizi: Garanti BBVA Emekli Promosyonlarında Yeni Rakamlar Açıklandı!
100 Bin TL Destek Müjdesi: Ev Hanımları ve Öğrencilere Yeni Kampanya Başladı!
VakıfBank’tan Emeklilere Rekor Promosyon: Haziran 2026 Ödemeleri Netleşti!
Bağ-Kur Emekliliğinde Yeni Sistem Netleşti: 7200 Gün Kuralı Güncellendi!
200 Bin TL Kredi İçin Yeni Dönem: 1,99 Faizli Kampanyanın Detayları Açıklandı!
13 Haziran Cumartesi Oğlak Burcu Aşk Yorumu: İlişkilerde Sürpriz Gelişmeler Kapıda!




