Şanlıurfa'nın Akçakale ilçesinin önceki dönem Belediye Başkanı Mehmet Yalçınkaya, Şanlıurfa Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi Başhekimi Zeynep Berna Toptan’ı makamında ziyaret etti.
Gerçekleşen nezaket ziyaretinde sağlık alanındaki çalışmalar ve hastane hizmetleri üzerine istişarelerde bulunuldu. Ziyaretin ardından bir açıklama yapan Yalçınkaya, “Başhekimimiz Sayın Zeynep Berna Toptan hanımefendiye misafirperverliği için teşekkür ediyorum. Sağlıkta hak ettiğimiz yerlere ulaşabilmek için büyük özveriyle çalışan tüm sağlık camiasına şükranlarımı sunuyorum,” ifadelerini kullandı.
Ziyaret, karşılıklı iyi dileklerin iletilmesiyle sona erdi.