Şanlıurfa Esnaf ve Sanatkârlar Odaları Birliği (ŞESOB) Başkanı İsmail Karacabey, Şanlıurfa Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimliği görevine atanan Dr. Yılmaz Gerger'e hayırlı olsun ziyaretinde bulundu.

Gerçekleşen ziyarette Karacabey, Dr. Gerger'i yeni görevinden dolayı tebrik ederek, görevinde başarı temennilerini iletti. Samimi bir ortamda geçen ziyarette, sağlık hizmetlerinin geliştirilmesine yönelik değerlendirmelerde de bulunuldu.

Ticaret Bakanlığı’ndan Helal İthalat Denetimlerinde Yeni Dönem
Ticaret Bakanlığı’ndan Helal İthalat Denetimlerinde Yeni Dönem
İçeriği Görüntüle

Ziyaretin ardından açıklama yapan ŞESOB Başkanı İsmail Karacabey, şu ifadeleri kullandı:

"Kıymetli Dr. Yılmaz Gerger'i yeni görevinden dolayı tebrik ediyor, nazik misafirperverliği için teşekkür ediyorum. Yeni görevinde üstün başarılar diliyor; sağlık alanındaki tecrübesiyle şehrimize ve bölgemize önemli hizmetler sunacağına yürekten inanıyorum. Rabbim görevini hayırlı, başarılı ve bereketli eylesin."

Dr. Yılmaz Gerger de ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek, İsmail Karacabey'e iyi dilekleri ve nazik ziyareti dolayısıyla teşekkür etti.

Muhabir: Menduh Kirli