Şanlıurfa Mehmet Akif İnan Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde, 12 Mayıs Hemşireler Günü ve Hemşirelik Haftası dolayısıyla düzenlenen etkinlikte, hemşirelerden oluşan koro büyük ilgi gördü. Hastane bünyesinde görev yapan hemşireler, Hemşireler Günü kapsamında hazırladıkları müzik dinletisiyle sahne aldı. Sağlık çalışanlarının yoğun katılım gösterdiği etkinlikte, hemşirelerin oluşturduğu koro performansı izleyenlerden tam not aldı. Etkinlikte hemşirelik mesleğinin özverisi ve sağlık sistemindeki önemli yeri vurgulanırken, katılımcılar keyifli anlar yaşadı.

Gençlerin Geleceği İçin Kritik Buluşma: 12. Genç Türkiye Forumu
Gençlerin Geleceği İçin Kritik Buluşma: 12. Genç Türkiye Forumu
İçeriği Görüntüle

Kaynak: Haber Merkezi