Ramazan ayının en güzel yaşandığı Şanlıurfa"da, Büyükşehir Belediyesi, selden etkilenen Süleymaniye Mahallesi ile 13 ilçede 14 farklı noktada iftar çadırı kurdu. Her gün farklı bir yemek çeşidinin çıktığı çadırlarda vatandaşlar iftarını açıyor. Her fırsatta vatandaşlarla bir arada olan Şanlıurfa Büyükşehir Belediye Başkanı Zeynel Abidin Beyazgül, Ramazan ayında her gün farklı bir ilçe ve farklı bir noktada vatandaşlarla bir araya gelip iftarını açıyor. Şanlıurfa Büyükşehir Belediye Başkanı Zeynel Abidin Beyazgül, Suruç ilçesinde kurulan iftar çadırında vatandaşlarla birlikte iftarını açtı. İftar programına katılan Başkan Beyazgül, burada vatandaşlarla yakından ilgilendi. Ramazan ayının maneviyatının en güzel Şanlıurfa"da yaşandığını ve bu güzelliğin birlik ve beraberlik içerisinde olduğunun anlatan Şanlıurfa Büyükşehir Belediye Başkanı Zeynel Abidin Beyazgül, birlik ve beraberlik içerisinde Ramazan ayını idrak ettiklerini söyledi.
Beyazgül, '"birlik ve beraberlik içerisinde Ramazan"ı idrak ediyoruz"" (video)
11 Ayın Sultanı Ramazan-ı Şerif"in manevi atmosferinin en güzel yaşandığı Şanlıurfa"da, Büyükşehir Belediye Başkanı Zeynel Abidin Beyazgül, Suruç ilçesinde kurulan iftar çadırında vatandaşlarla bir araya geldi.
Muhabir: Haber Merkezi
Yorumlar
Trend Haberler
Temmuz Zammı Sonrası Emekli Maaşı Değişti: 20 Bin TL Alanlar İçin Yeni Rakam!
Şanlıurfa’da İntihar Sanıldı, Cinayet Şüphesi Ortaya Çıktı! Emine Kurt Olayında Yeni Gelişme
Emeklilere Müjde: Promosyon Rakamı Astronomik Seviyede!
Araç Sahiplerine Müjde: Benzin Fiyatına Gece Yarısı İndirim Geliyor!
Ev Alacaklara Müjde: Düşük Faizli Konut Kredisi İmkanı!
Şanlıurfa’da Feci Kaza: 2 Ölü, 6 Yaralı