Gençliğe ve spora büyük yatırım yapan Şanlıurfa Büyükşehir Belediye Başkanı Zeynel Abidin Beyazgül, Milli Takıma seçilen sporcuları tebrik ederek, başarılar diledi. Adana'da 2 bin 700 sporcunun katılımıyla Türkiye Karate Yıldızlar Şampiyonası gerçekleşti. Gençlik ve Spor Hizmetleri Daire Başkanlığı"na bağlı Gençlik ve Spor Merkezlerinde yetişen Şanlıurfalı gençler, Şampiyonada finale kalmayı başardı. Türkiye Karate Yıldızlar Şampiyonasında başarı elde ederek, Milli Takılma seçilen Salih Felhan, Mahmut Mirza Ünal ve Ahmet Yusuf Gülbahar Milli Takıma seçilerek Mayıs ayında Romanya"da yapılacak olan Balkan Karate Şampiyonasında Türkiye"yi temsil edecek. Yaptığı gençlik merkezleri ve spora yaptığı yatırımlarla sporcuların gönlünü fetheden Şanlıurfa Büyükşehir Belediye Başkanı Zeynel Abidin Beyazgül, her zaman sporcuların yanında olduklarını belirterek, “Adana'da yapılan Türkiye Yıldızlar KARATE DO şampiyonasından çok güzel haberler alıyorum. Dereceye giren Büyükşehir Belediyesi Gençlik Spor Kulübü sporcularımız; Salih Felhan, Mahmut Mirza Ünal, Ahmet Yusuf Gülbahar Milli Takıma seçilerek Mayıs 2024'te Romanya"da yapılacak şampiyonada ülkemizi temsil edecekler. Şampiyonlarımızı tebrik ediyorum” dedi.
Kaynak: ŞANLIURFA GAZETESİBeyazgül: Şampiyonlarımızı tebrik ediyorum (Video)
Adana'da 2 bin 700 sporcunun katılımıyla gerçekleşen Türkiye Karate Yıldızlar Şampiyonası sona erdi. Müsabakada Şanlıurfalı 3 sporcu Milli takıma seçildi
Muhabir: Haber Merkezi
Yorumlar
Trend Haberler
Temmuz Zammı Sonrası Emekli Maaşı Değişti: 20 Bin TL Alanlar İçin Yeni Rakam!
Şanlıurfa’da İntihar Sanıldı, Cinayet Şüphesi Ortaya Çıktı! Emine Kurt Olayında Yeni Gelişme
Emeklilere Müjde: Promosyon Rakamı Astronomik Seviyede!
Araç Sahiplerine Müjde: Benzin Fiyatına Gece Yarısı İndirim Geliyor!
Şanlıurfa’da Feci Kaza: 2 Ölü, 6 Yaralı
Kızılay’ın Yardım Sistemi Nasıl İşliyor? Başkan İnan Tüm Detayları Paylaştı