Büyükşehir Belediyesi Şanlıurfa"nın dört bir yanında yaptıkları peyzaj çalışmalarında kendi tesislerinde ürettiği çiçekleri kullanıyor. Belediyeye ait fidanlıklarda çeşitli aşamalardan geçirilerek toprakla buluşturulmaya hazır hale getirilen çiçekler kent merkezinde park ve bahçelerde, refüjlerde ve peyzaj çalışmalarında kullanılıyor. Şanlıurfa"nın Cadde ve sokaklarını süsleyen bu çiçekler kentin güzelliğine güzellik katarken merkezde kadınların maharetli çalışmaları önemli bir yer tutuyor. Farklı mevsim ve çeşitlerde üretilen, yeşillendirilen ve boylandırılan çiçekler kadınlar tarafından özenle hazırlanarak ekime hazır hale getiriliyor. Kadın istihdamının da desteklendiği proje kapsamında üretilen çiçekler Park ve Bahçeler Daire Başkanlığı tarafından toprakla buluşturuluyor. Şanlıurfa Büyükşehir Belediye Başkanı Zeynel Abidin Beyazgül"ün girişimleriyle mevsimlik çiçek üretiminde dışarıya bağımlı olmaktan kurtulan belediye kendi çiçeğini kendisi üreterek bir yandan tasarruf yaparken diğer yandan da belediye bütçesine katkı sağlıyor.
Büyükşehir yılda 5 milyondan fazla çiçek üretiyor (video)
Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi tarafından yılda 5 milyondan fazla çiçeğin üretildiği Şehit Nusret Meyve ve çiçek üretim tesisinde yetiştirilen çiçekler toprakla buluşmaya hazırlanıyor. Çiçekler yetiştirildikten sonra kentin farklı noktalarındaki peyzaj çalışmalarında kullanılacak.
Muhabir: Haber Merkezi
Yorumlar
Trend Haberler
Emeklilere Ziraat Bankası Müjdesi: Haziran Promosyon Tutarları Açıklandı!
Temmuz Zammı Sonrası Emekli Maaşı Değişti: 20 Bin TL Alanlar İçin Yeni Rakam!
Kova Burcu İçin 16 Haziran Uyarısı: Planlar Bir Anda Değişebilir!
Araç Sahiplerine Müjde: Benzin Fiyatına Gece Yarısı İndirim Geliyor!
Şanlıurfa’da Feci Kaza: 2 Ölü, 6 Yaralı
Emeklilere Müjde: Promosyon Rakamı Astronomik Seviyede!