Göreve geldiği günden bu yana Büyükşehir Belediyesine kalıcı tesisler kazandırarak belediye bütçesini halka hizmet olarak yansıtmanın derdiyle dertlenen Büyükşehir Belediye Başkanı Zeynel Abidin Beyazgül, BELTUR A.Ş bünyesinde hizmete açılan tesisi gezdi. Tesis hakkında çalışanlardan bilgi alan Başkan Beyazgül varsa eksiklerin belirlendiğini ve en kısa sürede bu eksikliklerin tamamlanacağını söyledi. Yeni normalleşmeye uygun çalışma sergileyen tesisin vatandaşlar tarafından büyük rağbetle karşılandığını belirten Başkan Beyazgül, tesisin hayırlara vesile olmasını diledi. Başkan Beyazgül, "GAP 4 Göbeklitepe Tesislerindeyiz. Tesisimiz hizmete girmiştir. Oldukça güzel bir ortamda yeni normalleşmeye uygun olarak BELTUR A.Ş bünyesinde hizmete açılan tesisimizde insanlarımız gece geç saatlere kadar vakit geçiriyorlar. Memleketimize hayırlı uğurlu olsun." dedi. Tesiste oldukça güzel vakit geçirdiklerini belirten müşteriler ise Şanlıurfa'ya böyle bir tesisin kazandırılmasında emeği geçen Büyükşehir Belediye Başkanı Zeynel Abidin Beyazgül ve ekibine teşekkür etti.
Büyükşehir'in Gap 4.etapdaki Göbeklitepe tesisleri hizmette (Video)
Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi, yapımını tamamladığı GAP 4.Etaptaki 'Göbeklitepe Tesisleri'ni hizmete sundu.
Muhabir: Haber Merkezi
Yorumlar
Trend Haberler
Emeklilere Ziraat Bankası Müjdesi: Haziran Promosyon Tutarları Açıklandı!
Temmuz Zammı Sonrası Emekli Maaşı Değişti: 20 Bin TL Alanlar İçin Yeni Rakam!
Kova Burcu İçin 16 Haziran Uyarısı: Planlar Bir Anda Değişebilir!
Şanlıurfa’da İntihar Sanıldı, Cinayet Şüphesi Ortaya Çıktı! Emine Kurt Olayında Yeni Gelişme
Araç Sahiplerine Müjde: Benzin Fiyatına Gece Yarısı İndirim Geliyor!
Emeklilere Müjde: Promosyon Rakamı Astronomik Seviyede!