Kursiyer Ayten Taş www.sanliurfagazetesi.com'a yaptığı açıklamada; 3 yıldır mobilya mimari kursuna geliyorum, çok seviyorum demek fırça da tutabiliyormuşuz, geri dönüşümler yapıyoruz burada gerçekten çok güzel şeyler öğreniyoruz. Evin dışında yapabileceğimiz şeyler de varmış aslında bizlerin, istesek evimizi de boyayabiliyormuşuz. Hanımlar konağının ikincisinin açılışı yapıldı çok teşekkür ediyorum Mehmet Canpolat"a, çok güzel işler başarıyor, mahallemizde de böyle bir şey yaptığı için kendisine çok teşekkür ediyoruz. Hem evimize yakın oluyor hem evimize katkı da bulunuyoruz, 20 yıllık mobilyalarımızı dönüştürdük, 20 yıllık tepsilerimizi dönüştürdük, yenisini almaktansa eskiyi dönüştürmek çok daha güzel.
Muhabir: FETHİYE GÜLERCanpolat'a mahallemizde de böyle bir şey yaptığı için çok teşekkür ediyoruz(video)
Taş;20 yıllık mobilyalarımızı dönüştürdük, 20 yıllık tepsilerimizi dönüştürdük, yenisini almaktansa eskiyi dönüştürmek çok daha güzel.
Muhabir: Fethiye Güler
Yorumlar
Trend Haberler
Temmuz Zammı Sonrası Emekli Maaşı Değişti: 20 Bin TL Alanlar İçin Yeni Rakam!
Şanlıurfa’da İntihar Sanıldı, Cinayet Şüphesi Ortaya Çıktı! Emine Kurt Olayında Yeni Gelişme
Emeklilere Müjde: Promosyon Rakamı Astronomik Seviyede!
Araç Sahiplerine Müjde: Benzin Fiyatına Gece Yarısı İndirim Geliyor!
Ev Alacaklara Müjde: Düşük Faizli Konut Kredisi İmkanı!
Şanlıurfa’da Feci Kaza: 2 Ölü, 6 Yaralı