Sedat Denek www.sanliurfagazetesi.com'a yaptığı açıklamada ; Ben bazen yurtdışına gittiğim zaman örneğin Çin"e gittim oradaki insanlara bakıyorsun herkesten özür dileyerek söylüyorum tabi ben herkesin en alt seviyesindeyim. Orada işçi ucuz bir telefon kullanıyor, iş yeri sahibi farklı bir telefon kullanıyor, bir iş yerine girince kimin eleman kimin patron olduğunu biliyorsun. Orada bellidir, kullandığı telefonundan bellidir ama bizim Urfa"da örneğin adamın üstüne bakıyorsun bu adam garibandır diyorsun bir de cebinden 80 – 90 bin liralık telefonu çıkarıyor diyorsun bu adam zenginmiş. Biz ayağımızı yorganımıza göre uzatamadık, sosyal medya da ne paylaşılsa onu almak istiyoruz, hep alalım diyoruz, alalım ama üretimimiz yok.dedi.
Muhabir: ÖMER FARUK AYHANDenek,ayağımızı yorganımıza göre uzatamadık (video)
Denek, Ben bazen yurtdışına gittiğim zaman örneğin Çin"e gittim oradaki insanlara bakıyorsun herkesten özür dileyerek söylüyorum.
Muhabir: Ömer Faruk Ayhan
Yorumlar
Trend Haberler
Şanlıurfa’da İntihar Sanıldı, Cinayet Şüphesi Ortaya Çıktı! Emine Kurt Olayında Yeni Gelişme
İndirim Bekleyenler Müjde: 23 Haziran BİM İndirimleri Başladı!
Emeklilere Müjde: Promosyon Rakamı Astronomik Seviyede!
Ev Alacaklara Müjde: Düşük Faizli Konut Kredisi İmkanı!
Araç Sahiplerine Müjde: Benzin Fiyatına Gece Yarısı İndirim Geliyor!
Kızılay’ın Yardım Sistemi Nasıl İşliyor? Başkan İnan Tüm Detayları Paylaştı