Nihat Cemil Bircan www.sanliurfagazetesi.com'a yaptığı açıklamada ; Bu sorunları devlet adamları ve büyükleri düşünsünler, nede olsa onların tuzu kuru ama ben emekliyim aylık 7.500 lira alıyorum, ben İstanbul"da yaşıyorum o 7.500 liraya çocukların ihtiyaçları ve ev kirasını karşılamaya çalışıyorum, kardeşim olmasa ben şimdi aç kalmıştım. Bana 4 tane stent taktılar, akciğerimin %48"i çalışmıyor, koah hastasıyım, yüksek tansiyonum var ve ilaç parası yetiştiremiyorum. Hükümet durmadan zam yapıyor, bana göre emeklilerin aylığı en az 15.000 lira olması gerekiyor, bir ekmeğin fiyatı 10 lira, maydanozun fiyatı 10 lira, ben İstanbul"da pazara çıkamadım. Balık baştan kokar demek istediğim başımızda ki hep yerse onun altındakiler de yerler.dedi.
Muhabir: MENDUH KİRLİEmeklilerin aylığı en az 15.000 lira olması gerekiyor (video)
Bircan, 7.500 lira alıyorum, ben İstanbul"da yaşıyorum o 7.500 liraya çocukların ihtiyaçları ve ev kirasını karşılamaya çalışıyorum.
Muhabir: Menduh Kirli
Yorumlar
Trend Haberler
Temmuz Zammı Sonrası Emekli Maaşı Değişti: 20 Bin TL Alanlar İçin Yeni Rakam!
Şanlıurfa’da İntihar Sanıldı, Cinayet Şüphesi Ortaya Çıktı! Emine Kurt Olayında Yeni Gelişme
Emeklilere Müjde: Promosyon Rakamı Astronomik Seviyede!
Araç Sahiplerine Müjde: Benzin Fiyatına Gece Yarısı İndirim Geliyor!
Ev Alacaklara Müjde: Düşük Faizli Konut Kredisi İmkanı!
Şanlıurfa’da Feci Kaza: 2 Ölü, 6 Yaralı