Ahmet Ercan www.sanliurfagazetesi.com'a yaptığı açıklamada ;Viranşehirspor 3.lige yükseldi çok sevinçliyiz, şuan da baktığımız zaman hem 1.lig de, hem 2.lig de, hem de 3.lig de Şanlıurfa"nın takımları var bu çok güzel bir şey bizim için. İnşallah yavaş yavaş kendimizi de geliştirerek şuan ki liglerden daha üst liglere çıkarız. Daha kendimiz yormadan daha üst liglere, daha güzel bir şekilde çıksak daha güzel olur. Baktığımız zaman Eyyüpspor sonuçta Şanlıurfaspor"dan çok büyük bir takım değil, Şanlıurfaspor"da istese üst lige çıkabilirdi ama aksilikler oldu. Biz kendimizi zor kurtardık inşallah ileri ki dönemler de daha güzel yerlere geleceğiz inşallah.dedi.
Muhabir: MUSTAFA ÇADIRCIErcan, Viranşehirspor 3.lige yükseldi çok sevinçliyiz (video)
Ercan, Viranşehirspor 3.lige yükseldi çok sevinçliyiz, şuan da baktığımız zaman hem 1.lig de, hem 2.lig de, hem de 3.lig de Şanlıurfa"nın takımları var
Muhabir: Mustafa Çadırcı
Yorumlar
Trend Haberler
Emeklilere Ziraat Bankası Müjdesi: Haziran Promosyon Tutarları Açıklandı!
Temmuz Zammı Sonrası Emekli Maaşı Değişti: 20 Bin TL Alanlar İçin Yeni Rakam!
Kova Burcu İçin 16 Haziran Uyarısı: Planlar Bir Anda Değişebilir!
Şanlıurfa’da İntihar Sanıldı, Cinayet Şüphesi Ortaya Çıktı! Emine Kurt Olayında Yeni Gelişme
Araç Sahiplerine Müjde: Benzin Fiyatına Gece Yarısı İndirim Geliyor!
Emeklilere Müjde: Promosyon Rakamı Astronomik Seviyede!