Halil Kaya www.sanliurfagazetesi.com'a yaptığı açıklamada; Şanlıurfasporun tabi öncelikle hedefi Süperlig olmalı ama bizim şuan da lig de kalıp ligi tanımamız lazım, Haçim başkanımız geldi, bizler Haçim başkandan çok ümitliyiz. Şanlıurfaspor maddi anlam da lig de kalıp biraz kendini toparlayıp daha sonra hedefi Süperlig olmalıdır. Her açıdan Süperlig bizim için çok önemlidir, esnaf açısından olsun, Şanlıurfa"ya gelecek olanlar olsun. Örneğin Süperlig de olsak Galatasaray, Fenerbahçe Şanlıurfa"ya geldiği zaman 5 bin tane taraftar gelecek ve 5 bin tane taraftar demek esnafın iş yapması demek. Bu basite alınacak bir şey değil o yüzden bizim hedefimiz Süperlig. Bunun örneğini Fenerbahçe ile Trabzonspor maçında gördük, ben o zaman küçüktüm ve o zaman 12 lira yevmiye alıyordum ve sadece o gün 30 lira bahşiş aldım. Fenerbahçe ile Trabzonlular çok kalabalık geldiler ve o gün bize gösterdiler ki taraftarın faydasını işte o gün gördük.dedi.
Muhabir: MUSTAFA ÇADIRCIHaçim İzol Başkanımızdan çok ümitliyiz (video)
Kaya;Örneğin Süperlig de olsak Galatasaray, Fenerbahçe Şanlıurfa"ya geldiği zaman 5 bin tane taraftar gelecek ve 5 bin tane taraftar demek esnafın iş yapması demek. Bu basite alınacak bir şey değil o yüzden bizim hedefimiz Süperlig.
Muhabir: Mustafa Çadırcı
Yorumlar
Trend Haberler
Şanlıurfa’da İntihar Sanıldı, Cinayet Şüphesi Ortaya Çıktı! Emine Kurt Olayında Yeni Gelişme
İndirim Bekleyenler Müjde: 23 Haziran BİM İndirimleri Başladı!
Vergi ve SGK Borçlarında Yeni Dönem: Şartlar Değişti!
Ev Alacaklara Müjde: Düşük Faizli Konut Kredisi İmkanı!
Emeklilere Müjde: Promosyon Rakamı Astronomik Seviyede!
Araç Sahiplerine Müjde: Benzin Fiyatına Gece Yarısı İndirim Geliyor!