Bu kapsamda Karşıyaka, Susuz, Ahmet Yesevi, Süleymaniye ve Devteşti mahallelerinde yapılan yeni parklarda ağaçlandırma çalışmaları titizlikle sürdürülüyor. Haliliye Belediyesi, ilçeye yeni yeşil alanlar kazandırma çalışmalarını sürdürüyor. Bu kapsamda Belediye Başkanı Mehmet Canpolat"ın talimatları doğrultusunda Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü Karşıyaka, Susuz, Ahmet Yesevi, Süleymaniye ve Devteşti mahallelerinde yapılan yeni parklarda ağaçlandırma çalışmalarına aralıksız devam ediyor. Parklarda bordür taşından bisiklet yoluna, sulama sisteminden çevre düzenlemesine kadar tüm çalışmaları tamamlayan ekipler, yeşillendirme çerçevesinde başlattıkları ağaçlandırma çalışmalarına da devam ediyor. Yapılan bu çalışmaların tamamlanması ile birlikte ekipler, mevsim koşullarına uygun çim ekimi ve çiçek dikimlerine başlayacak. Öte yandan parklarda ışıklandırma ve güvenlik kameralarının takılma işlemlerine ise kalan diğer işlemlerin tamamlanmasıyla başlanacağı bildirildi. Birçok mahallede yapılan yeni parklar vatandaşların beğenisini kazanırken, Susuz Mahalle Muhtarı Ali Demir, Haliliye Belediyesinin mahallelerinde yaptığı yeni parktan dolayı memnun olduklarını belirterek, Belediye Başkanı Mehmet Canpolat"a teşekkür etti.
Haliliye"de yeni parkların ağaçlandırılması sürüyor (Video)
Haliliye Belediyesi, ilçede yeşil alanların artması için çalışmalarına devam ediyor.
Muhabir: Haber Merkezi
Yorumlar
Trend Haberler
Emeklilere Ziraat Bankası Müjdesi: Haziran Promosyon Tutarları Açıklandı!
Temmuz Zammı Sonrası Emekli Maaşı Değişti: 20 Bin TL Alanlar İçin Yeni Rakam!
Kova Burcu İçin 16 Haziran Uyarısı: Planlar Bir Anda Değişebilir!
Araç Sahiplerine Müjde: Benzin Fiyatına Gece Yarısı İndirim Geliyor!
Şanlıurfa’da Feci Kaza: 2 Ölü, 6 Yaralı
Şanlıurfa’da Otomobilde Silahla Vurulmuş Halde Bulundu