Mehmet Demirkol www.sanliurfagazetesi.com'a yaptığı açıklamada, Tabi toplumumuzun kanayan yaralarından biri olan kamu kuruluşlarında çalışan geçmişten bu yana, yaşım 45 itibariyle bundan 20 – 30 yıl öncesinde büyüklerimizinde bilgileri dahilinde oldukları belirtilen. İnsanlar kahvehaneler de, parklar da, zaman geçirip sonra gidip imza atıp para kazanıp, helal mi yoksa haram mı demeyip hiçbir denetim olmadan insanların haklarına girip insanları zan altında bırakarak toplumumuzu da zor durumda bırakıp işlerin aksamasına neden olmaktadırlar. Bunun üzerine gidilip denetleme yapılıp müfettişlerle gerek devlet büyüklerimiz, gerekse toplumumuzda ki sivil toplum kuruluşlarının katkılarıyla bunların açıklığa kavuşturulup bir an önce bu insanların hakkında gerekli işlemlerin yapılması gerekiyor. Çünkü insanlar hiçbir zaman emek vermeden kazandıkları paranın hiçbir zaman hakkını ve bu paranın hayrını görmezler.
Muhabir: MENDUH KİRLİİşe gitmeden kamu kurumlarından maaş alanlar incelenmeli
Demirkol,Çünkü insanlar hiçbir zaman emek vermeden kazandıkları paranın hiçbir zaman hakkını ve bu paranın hayrını görmezler.
Muhabir: Menduh Kirli
Yorumlar
Trend Haberler
Temmuz Zammı Sonrası Emekli Maaşı Değişti: 20 Bin TL Alanlar İçin Yeni Rakam!
Şanlıurfa’da İntihar Sanıldı, Cinayet Şüphesi Ortaya Çıktı! Emine Kurt Olayında Yeni Gelişme
Emeklilere Müjde: Promosyon Rakamı Astronomik Seviyede!
Araç Sahiplerine Müjde: Benzin Fiyatına Gece Yarısı İndirim Geliyor!
Ev Alacaklara Müjde: Düşük Faizli Konut Kredisi İmkanı!
Şanlıurfa’da Feci Kaza: 2 Ölü, 6 Yaralı