Ahmet Kaçmaz www.sanliurfagazetesi.com'a yaptığı açıklamada; Öncelikle Kasım Gülpınar Başkanımıza hayırlı olsun demek istiyorum, kendisinden isteklerimiz, Şanlıurfa"mız da otopark sorunumuz var, mülakatsız bir şekilde işe girenler var, işe gitmeden maaş alan ATM memurları var. Bu sorunlara el atmasını istiyoruz, bir de halk arasında ben bir söylenti duyuyorum Kasım Gülpınar geldi artık kimse belediyeye gidemez diye söyleniyor. Aslında öyle bir şey yok kimin ne işi olursa belediyeye gidebilir, kimse de bir şey demez, Urfalı olmayan milletvekilleri Şanlıurfa"dan aday oldu kimse bir şey demedi ama hemşerimiz Büyükşehir Belediye Başkanı oldu herkes bir şey söylüyor. İnşallah Kasım Başkan Urfa"yı düzeltecektir zaten herkes de dürüst bir adam olduğunu konuşuyor, Allah kendisinden razı olsun. Otopark sorunumuzu ben Kasım Başkanımıza iletmek istiyorum, özellikle Balıklıgöl çevresinde otopark sorunumuz çok var bu sorunumuzu çözerse çok seviniriz. Diğer bir konu ise, altyapı gördünüz Şanlıurfa"yı sel de su bastı, şimdi korkuyoruz yine bir şey olsa sel olursa diye.dedi.
Muhabir: C.CAHİT COŞKUNKaçkaz, Belediyede işe gitmeden maaş alan ATM memurları var (video)
Kaçmaz;Şanlıurfa"mız da otopark sorunumuz var, mülakatsız bir şekilde işe girenler var, işe gitmeden maaş alan ATM memurları var.
Muhabir: C. Cahit Coşkun
Yorumlar
Trend Haberler
Temmuz Zammı Sonrası Emekli Maaşı Değişti: 20 Bin TL Alanlar İçin Yeni Rakam!
Şanlıurfa’da İntihar Sanıldı, Cinayet Şüphesi Ortaya Çıktı! Emine Kurt Olayında Yeni Gelişme
Emeklilere Müjde: Promosyon Rakamı Astronomik Seviyede!
Araç Sahiplerine Müjde: Benzin Fiyatına Gece Yarısı İndirim Geliyor!
Ev Alacaklara Müjde: Düşük Faizli Konut Kredisi İmkanı!
Şanlıurfa’da Feci Kaza: 2 Ölü, 6 Yaralı