Mehmet Karabey yaptığı açıklamamada ; Benim şuan yetkililerden bir beklentim yok zaten herkes görevini yapıyor, belediyelerimiz olsun, valiliğimiz olsun bütün kurumlarımız görevlerini güzelce yapıyorlar. Şanlıurfa"da belediyeler çalışmıyor deniliyor ama araştırıp baksalar, gezip dolaşsalar her şeyin değiştiğini görebilirler. Örnek verecek olursam Balıklıgöl kavşağı, Eyyübiye eğitim ve araştırma hastanesinin bulunduğu yer, Abide kavşağı, köy yolları, Siverek Karacadağ yolları komple yapılıyor ve birçok yer güzelleşiyor. Ben bizzat bu yerleri gördüm belediyemiz gayet iyi çalışıyor, biz razıyız Allah"ta belediye başkanımızdan razı olsun çalışıyor, biz memnunuz hatta oyumuzu verdik pişman da olmadık ve her zaman da Gülpınar"ın yanındayız.dedi.
Muhabir: ÖMER FARUK AYHANKarabey,bütün kurumlarımız görevlerini güzelce yapıyorlar (video)
Karabey, benim şuan yetkililerden bir beklentim yok zaten herkes görevini yapıyor, belediyelerimiz olsun, valiliğimiz olsun bütün kurumlarımız görevlerini güzelce yapıyorlar.
Muhabir: Ömer Faruk Ayhan
Yorumlar
Trend Haberler
Temmuz Zammı Sonrası Emekli Maaşı Değişti: 20 Bin TL Alanlar İçin Yeni Rakam!
Şanlıurfa’da İntihar Sanıldı, Cinayet Şüphesi Ortaya Çıktı! Emine Kurt Olayında Yeni Gelişme
Emeklilere Müjde: Promosyon Rakamı Astronomik Seviyede!
Araç Sahiplerine Müjde: Benzin Fiyatına Gece Yarısı İndirim Geliyor!
Ev Alacaklara Müjde: Düşük Faizli Konut Kredisi İmkanı!
Şanlıurfa’da Feci Kaza: 2 Ölü, 6 Yaralı