Ahmet Tahtasız www.sanliurfagazetesi.com'a yaptığı açıklamada; Pahalılık biraz var ama düzelecek devletimiz bununla ilgili çalışmalar yapıyor, toplantılar düzenleniyor, bu kış belki kemer sıkmamız gerekebilir ama inşallah bu yıldan sonra tek hanelere düşeceğiz, ben buna inanıyorum. Vatandaşımız belki bilmez ama ben biliyorum bu konu ile ilgili Ankara ile görüşmelerim var, çok büyük çalışmalar yapılıyor, şuan dedikodu yapıp devletimizin arkasından konuşmaktansa devletimize biraz yardımcı olalım. Bakın pahalılık var yok demiyorum, hepimizi etkiliyor ama devletimize de yardım etmemiz gerekiyor, devletimiz büyük bir çalışma içinde. Ben Mayıs ayında enflasyonun düşeceğine inanıyorum çünkü koordineli çalışıyorlar, koordineli çalıştıkları için sonuca varacaklarına çok eminim, enflasyonla ilgili çok güzel bir düzeltme yapacaklar ve vatandaşlarımız rahat edecek. Belki şuan elektriğe ve doğalgaza zam gelebilir ama inanın ki bu fiyatlar haliyle düşecekler, nasıl ki 200 bin liralık evler 4 milyon lira oldu onlarda düşecekler, normal bir hayata döneceğiz bunu devletimiz sağlayacak.dedi.
Muhabir: ÖMER FARUK AYHANPahalılık biraz var ama düzelecek devletimiz bununla ilgili çalışmalar yapıyor (video)
Tahtasız, Bakın pahalılık var yok demiyorum, hepimizi etkiliyor ama devletimize de yardım etmemiz gerekiyor, devletimiz büyük bir çalışma içinde. Ben Mayıs ayında enflasyonun düşeceğine inanıyorum.
Muhabir: Ömer Faruk Ayhan
Yorumlar
Trend Haberler
Temmuz Zammı Sonrası Emekli Maaşı Değişti: 20 Bin TL Alanlar İçin Yeni Rakam!
Şanlıurfa’da İntihar Sanıldı, Cinayet Şüphesi Ortaya Çıktı! Emine Kurt Olayında Yeni Gelişme
Emeklilere Müjde: Promosyon Rakamı Astronomik Seviyede!
Araç Sahiplerine Müjde: Benzin Fiyatına Gece Yarısı İndirim Geliyor!
Şanlıurfa’da Feci Kaza: 2 Ölü, 6 Yaralı
Kızılay’ın Yardım Sistemi Nasıl İşliyor? Başkan İnan Tüm Detayları Paylaştı