Şanlıurfa"da yeni bir ormanlık alan oluşturmak için başlatılan fidan bağış kampanyası devam ediyor. Eylül ayında Endüstri Mühendisi Saadet Aişeoğlu"nun girişimleriyle Şanlıurfa Orman Bölge Müdürlüğü iş birliği ile başlatılan fidan bağış kampanyası, 1 Kasım'a kadar devam edecek. Aişeoğlu, projenin uygulanacağı ormanlık alana giderek, kazı çalışmalarını yakından inceledi. Girişimci kadın, 1 Kasım"a kadar toplamda 63 bin fidanın temin edilmesini beklediklerini söyledi. Aişeoğlu, açıklamasının devamında, “Gönüllülerle birlikte oluşturduğumuz bir arkadaş topluluğumuz var. Ağustos ayında Şanlıurfa Valiliğiyle görüştüm. Biz Şanlıurfa"ya yeni bir orman kazandırmak istiyoruz. Bu proje için onlardan izin istedik, Şanlıurfa Orman İşletme Müdürlüğü de 'bu bulunduğumuz alanda kamu arazisinde fidan dikimi, ağaçlandırma çalışması yapabilirsiniz' dediler. Bizim amacımız Şanlıurfa"da yeşil alanı arttırmak, Şanlıurfa"nın tarım başkenti olduğu için yeşil başkenti olmasını da sağlamaktır. Bunun için çalışıyoruz” ifadelerini kullandı.
Şanlıurfa"da 63 bin fidanla yeni bir ormanlık alan oluşturuluyor ( Video Haber )
Türkiye"nin en az ormanlık alanına sahip şehirlerinden biri olan Şanlıurfa'da yeşil alanları arttırmaya yönelik bin dönümlük bir alanda uygulanmak üzere 63 bin fidan dikimi için kampanya başlatıldı.
Muhabir: Haber Merkezi
Yorumlar
Trend Haberler
Temmuz Zammı Sonrası Emekli Maaşı Değişti: 20 Bin TL Alanlar İçin Yeni Rakam!
Şanlıurfa’da İntihar Sanıldı, Cinayet Şüphesi Ortaya Çıktı! Emine Kurt Olayında Yeni Gelişme
Emeklilere Müjde: Promosyon Rakamı Astronomik Seviyede!
Araç Sahiplerine Müjde: Benzin Fiyatına Gece Yarısı İndirim Geliyor!
Ev Alacaklara Müjde: Düşük Faizli Konut Kredisi İmkanı!
Şanlıurfa’da Feci Kaza: 2 Ölü, 6 Yaralı