İhsan Polat www.sanliurfagazetesi.com'a yaptığı açıklamada; Bana göre Şanlıurfa"da işsizlik sorunu yok, çünkü ben fabrikada çalışıyorum ve orada eleman bulmakta zorlanıyorlar, biz gençleri iş yerinde tutamıyoruz. Örneğin geliyorlar 1 hafta ve 10 gün çalışıyorlar ondan sonra işi bırakıyorlar, gençlerin bir sorumlulukları olmadığı için ceplerine birkaç kuruş girdiğinde ona güvenrek çıkıp gidiyorlar. Şuan da Şanlıurfa"da fabrikalar sektör olarak çoğalmış, ben orada usta başıyım ama işçi bulmakta zorlanıyoruz, esnaflar da yanlarında çalışan elemanlara az miktarda para verdikleri için eleman bulamıyorlardır, bir gence haftalık 500 lira verirse tabi ki eleman bulamazlar ama haftalık 2.500 lira verirlerse gayet de iyi bulurlar.dedi.
Muhabir: MUSTAFA ÇADIRCIŞanlıurfa'da işsizlik sorunu yok (video)
Polat,Örneğin geliyorlar 1 hafta ve 10 gün çalışıyorlar ondan sonra işi bırakıyorlar, gençlerin bir sorumlulukları olmadığı için ceplerine birkaç kuruş girdiğinde ona güvenerek çıkıp gidiyorlar.
Muhabir: Mustafa Çadırcı
Yorumlar
Trend Haberler
Temmuz Zammı Sonrası Emekli Maaşı Değişti: 20 Bin TL Alanlar İçin Yeni Rakam!
Şanlıurfa’da İntihar Sanıldı, Cinayet Şüphesi Ortaya Çıktı! Emine Kurt Olayında Yeni Gelişme
Araç Sahiplerine Müjde: Benzin Fiyatına Gece Yarısı İndirim Geliyor!
Emeklilere Müjde: Promosyon Rakamı Astronomik Seviyede!
Şanlıurfa’da Feci Kaza: 2 Ölü, 6 Yaralı
Şanlıurfa’da Otomobilde Silahla Vurulmuş Halde Bulundu