Türkiye'nin birçok ilinde kar yağışı ile birlikte soğuk hava etkili olmaya devam ediyor. Şanlıurfa"da da karlı günlerin ardından güneşli hava etkili oldu. Kentin önemli tarihi ve turistik yerlerinden olan Balıklıgöl'de vatandaşlar, aileleriyle birlikte güneşli havanın tadını çıkardı. Yerleşkeyi gezen vatandaşlar, balıklara yem attı, hatıra fotoğraflarıyla anı ölümsüzleştirdi. Yurtdışından gelen ve Türkiye"de ailesiyle birlikte Şanlıurfa"yı gezen İbrahim Halil Şahin, "Gerçekten bugün güzel bir gün biz de ailemizle beraber geldik. Balıklara yem attık. Diğer illere göre Şanlıurfa'da tam tersi güzel bir bahar havası var. Buradaki vatandaşlar bizi çok sıcak ve hoş görülü bir şekilde karşıladı” dedi. Balıklıgöl"ü ziyaret eden vatandaşlardan Murat Çam ise “Biz ilçeden gezmeye geldik. Şanlıurfamızdaki Balıklıgöl'ü görmeye geldik. Hava çok güzel ve biz de tadını çıkarıyoruz” ifadelerini kullandı.
Şanlıurfalılar güneşli havanın tadını çıkardı ( Video Haber )
Şanlıurfa'da güneşi fırsat bilen vatandaşlar, Balıklıgöl yerleşkesini gezerek güzel havanın tadını çıkardı.
Muhabir: Haber Merkezi
Yorumlar
Trend Haberler
Temmuz Zammı Sonrası Emekli Maaşı Değişti: 20 Bin TL Alanlar İçin Yeni Rakam!
Şanlıurfa’da İntihar Sanıldı, Cinayet Şüphesi Ortaya Çıktı! Emine Kurt Olayında Yeni Gelişme
Emeklilere Müjde: Promosyon Rakamı Astronomik Seviyede!
Araç Sahiplerine Müjde: Benzin Fiyatına Gece Yarısı İndirim Geliyor!
Ev Alacaklara Müjde: Düşük Faizli Konut Kredisi İmkanı!
Şanlıurfa’da Feci Kaza: 2 Ölü, 6 Yaralı