Büyükşehir Belediyesi, vatandaşları Grup İmera ile buluşturarak Şanlıurfa"ya adeta Karadeniz havasını estirdi. Sosyo-kültürel belediyecilik anlayışıyla çalışmalarını aralıksız bir şekilde sürdüren Büyükşehir Belediyesi, hafta sonu vatandaşları Grup İmera ile buluşturdu. Şanlıurfa Müzesi önünde düzenlenen 'Açık Hava Otomobil Konseri"nde sahne alan Grup İmera Şanlıurfalılara bir birinden eserlerini seslendirdi. Şanlıurfa Büyükşehir Belediye Başkanı Zeynel Abidin Beyazgül vatandaşlarla beraber kendisi de otomobilde Grup İmera konserini izledi. Şanlıurfa"nın bir müzik şehri olduğunu ifade eden Başkan Beyazgül, “Grup İmera"ya çok teşekkür ediyorum, sizleri coşturdu. Bu etkinliği düzenleyen Belediyemizde çalışan genç arkadaşlarımıza da teşekkür ediyorum. Şanlıurfa bir müzik şehridir. Bugün de burada Grup İmera var ama müziği seven, müziği söyleyen bir Urfa"nın bundan sonra birkaç köşesinde aynı anda müzik etkinliğini inşallah yapacağız” dedi. Yeni normalleşmeye uygun düzenlenen konsere katılan vatandaşlara Büyükşehir Belediyesi tarafından bayrak, maske ve çeşitli ikramlarda bulundu. Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı Selami Yıldız ise Grup İmera"ya Şanlıurfa"ya özgü hediyeler verdi.
Şanlıurfalılar otomobilde açık hava konserinde coştu (Video)
Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi, geçtiğimiz haftalarda başlatılan ve oldukça büyük ilgi gören "Arabada Sinema Etkinliği"nden sonra Şanlıurfalıları bir ilkli daha yaşatarak 'Açık Hava Otomobil Konseri"ni başlattı.
Muhabir: Haber Merkezi
Yorumlar
Trend Haberler
Temmuz Zammı Sonrası Emekli Maaşı Değişti: 20 Bin TL Alanlar İçin Yeni Rakam!
Şanlıurfa’da İntihar Sanıldı, Cinayet Şüphesi Ortaya Çıktı! Emine Kurt Olayında Yeni Gelişme
Emeklilere Müjde: Promosyon Rakamı Astronomik Seviyede!
Araç Sahiplerine Müjde: Benzin Fiyatına Gece Yarısı İndirim Geliyor!
Ev Alacaklara Müjde: Düşük Faizli Konut Kredisi İmkanı!
Şanlıurfa’da Feci Kaza: 2 Ölü, 6 Yaralı