Ahmet Çadırcı www.sanliurfagazetesi.com'a yaptığı açıklamada; Ben bir Şanlıurfalı olarak Şanlıurfaspor"un birinci lig de olmasını istiyorum ve birinci lig de görmek de istiyorum, tabi bunun Şanlıurfa"ya katkıları ne olacak? Şanlıurfaspor denildiği zaman Şanlıurfa akla gelecek bu şekilde bizim reklamımız olacak. Reklamın iyisi kötüsü olmaz tabi güzel reklam olursa daha güzel olur yalnız Şanlıurfa"nın birinci lige yükselmesi ve birinci lig de kalması için bunlara destek lazım. Urfa"mızın valisi, emniyet müdürü ve belediye başkanları bir de milletvekillerinin bu olaya el atmaları lazım, Şanlıurfaspor"u desteklemeleri lazım. Bu konu hakkında Şanlıurfaspor"u nasıl ilerletiriz bu konuda istişare edip Şanlıurfaspor"umuza yardımcı olmalarını istiyoruz.dedi.
Muhabir: MUSTAFA ÇADIRCIŞanlıurfaspor'u birinci lig de görmek istiyoruz (video)
Çadırcı;Şanlıurfa"nın birinci lige yükselmesi ve birinci lig de kalması için bunlara destek lazım.
Muhabir: Mustafa Çadırcı
Yorumlar
Trend Haberler
Temmuz Zammı Sonrası Emekli Maaşı Değişti: 20 Bin TL Alanlar İçin Yeni Rakam!
Şanlıurfa’da İntihar Sanıldı, Cinayet Şüphesi Ortaya Çıktı! Emine Kurt Olayında Yeni Gelişme
Araç Sahiplerine Müjde: Benzin Fiyatına Gece Yarısı İndirim Geliyor!
Emeklilere Müjde: Promosyon Rakamı Astronomik Seviyede!
Şanlıurfa’da Feci Kaza: 2 Ölü, 6 Yaralı
Şanlıurfa’da Otomobilde Silahla Vurulmuş Halde Bulundu