Cevdet Şenbayram www.sanliurfagazetesi.com'a yaptığı açıklamada ; Ben göz hastasıyım, derecem yüksek, Şanlıurfa"da 2 defa ameliyat oldum ve bu ameliyatların ikisi de yanlış yapılmış ameliyatlardır. Batıda ki doktorlarımız doğuya gelmiyorlar ve ben olsam bende gelmem, Doğu ve Güneydoğu illerimiz şiddetin çok olduğu illerdir, bu konuda insanlarımızın biraz medeni olmaları lazım. Gözlerime 2 defa yanlış ameliyat yapıldı, bu üzücü bir durum ama yine de buraya iyi doktorlarımızın gelmeleri lazım çünkü ben sırf göz kontrolü için Gaziantep"e gidiyorum. Şiddete engel olmak için gerekirse doktorlarımızın kapılarının önlerinde bazı güvenlik önlemlerinin alınması gerektiğini düşünüyorum.dedi.
Muhabir: ÖMER FARUK AYHANŞenbayram,Doğu ve Güneydoğu illerimiz şiddetin çok olduğu illerdir(video)
Şenbayram,oğu ve Güneydoğu illerimiz şiddetin çok olduğu illerdir, bu konuda insanlarımızın biraz medeni olmaları lazım. Gözlerime 2 defa yanlış ameliyat yapıldı, bu üzücü bir durum ama yine de buraya iyi doktorlarımızın gelmeleri lazım.
Muhabir: Ömer Faruk Ayhan
Yorumlar
Trend Haberler
Emeklilere Ziraat Bankası Müjdesi: Haziran Promosyon Tutarları Açıklandı!
Temmuz Zammı Sonrası Emekli Maaşı Değişti: 20 Bin TL Alanlar İçin Yeni Rakam!
Kova Burcu İçin 16 Haziran Uyarısı: Planlar Bir Anda Değişebilir!
Şanlıurfa’da İntihar Sanıldı, Cinayet Şüphesi Ortaya Çıktı! Emine Kurt Olayında Yeni Gelişme
Araç Sahiplerine Müjde: Benzin Fiyatına Gece Yarısı İndirim Geliyor!
Emeklilere Müjde: Promosyon Rakamı Astronomik Seviyede!