Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi Kültür ve Turizm Dairesi Başkanlığı tarafından, Kültür Sanat ekinlikleri kapsamında Çetin Akdeniz ile Resitaller konseri düzenlendi. Mehmet Akif İnan Konferans Salonunda düzenlenen konsere, Şanlıurfa Vali Yardımcısı ve Harran Kaymakamı Harun Reşit Han, Kültür ve Turizm Dairesi Başkanı Merve Ofluoğlu, Harran Üniversitesi Müzik Bölümü öğretim görevlileri ve öğrencilerinin yanı sıra çok sayıda vatandaş katıldı. Birbirinden güzel eserlerin seslendirildiği konserde, vatandaşlar keyifli anlar yaşadı. Bestekar Çetin Akdeniz, Şanlıurfa"da konser vermekten memnun olduğunu dile getirerek, en kısa zamanda tekrar Şanlıurfa"ya gelmek istediğini ifade etti. Keyifli geçen konser, ödül takdimiyle son buldu.
Kaynak: HABER MERKEZİUnesco müzik şehri Şanlıurfa'da etkinlikler devam ediyor (Video)
Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen Kültür Sanat etkinlikleri kapsamında Çetin Akdeniz ile Resitaller konseri düzenlendi. Konserde coşkulu anlar yaşandı.
Muhabir: Haber Merkezi
Yorumlar
Trend Haberler
Emeklilere Ziraat Bankası Müjdesi: Haziran Promosyon Tutarları Açıklandı!
Temmuz Zammı Sonrası Emekli Maaşı Değişti: 20 Bin TL Alanlar İçin Yeni Rakam!
Kova Burcu İçin 16 Haziran Uyarısı: Planlar Bir Anda Değişebilir!
Şanlıurfa’da İntihar Sanıldı, Cinayet Şüphesi Ortaya Çıktı! Emine Kurt Olayında Yeni Gelişme
Araç Sahiplerine Müjde: Benzin Fiyatına Gece Yarısı İndirim Geliyor!
Emeklilere Müjde: Promosyon Rakamı Astronomik Seviyede!