Geçen hafta, Güney Kore Devleti tarafından gönderilen şeref madalyasını Siverek Kaymakamlığına davet ederek Gazi Cuma Kök"e takdim eden Vali Abdullah Erin, bir hafta sonra asırlık gaziyi yaşadığı köyde ziyaret etti. Siverek Kaymakamı Hasan Ongu ve İl Jandarma Komutanı Tuğgeneral Metin Düz ile birlikte Kalkankaya köyüne giden Vali Erin, burada Kore Gazisi Cuma Kök, ailesi ve köylüler tarafından karşılandı. Karşılamanın ardından Gazi Cuma Kök"ün oğullarıyla birlikte yaşadığı eve konuk olan Vali Erin, burada gazi ve köy halkıyla sohbet ederek, talep ve beklentilerini dinledi. Köylerine yaptığı ziyaretten büyük memnuniyet duyan Kalkankaya köylüleri Vali Erin"e teşekkür ederken, Vali Erin de Siverekli Kore Gazisi Cuma Kök"ün su ve yol taleplerini yerine getireceklerini ifade etti.
Vali Erin, Siverekli gazi"yi evinde ziyaret etti (Videolu Haber)
Şanlıurfa Valisi Abdullah Erin, Siverek"e bağlı Kalkankaya köyüne giderek, Kore Gazisi Cuma Kök"ü çocuklarıyla birlikte yaşadığı evde ziyaret etti.
Muhabir: Haber Merkezi
Yorumlar
Trend Haberler
Temmuz Zammı Sonrası Emekli Maaşı Değişti: 20 Bin TL Alanlar İçin Yeni Rakam!
Şanlıurfa’da İntihar Sanıldı, Cinayet Şüphesi Ortaya Çıktı! Emine Kurt Olayında Yeni Gelişme
Emeklilere Müjde: Promosyon Rakamı Astronomik Seviyede!
Araç Sahiplerine Müjde: Benzin Fiyatına Gece Yarısı İndirim Geliyor!
Ev Alacaklara Müjde: Düşük Faizli Konut Kredisi İmkanı!
Şanlıurfa’da Feci Kaza: 2 Ölü, 6 Yaralı