Mehmet Çoban www.sanliurfagazetesi.com'a yaptığı açıklamada; Ben 21 yıldır askerliğimi bitirdim ve 21 yıldır çalışmıyorum, devlet bana yardım etsin istiyorum, zengini zengin yaptılar fakiri de yere yapıştırdılar. Önceden biraz birikimim vardı onunla geçiniyordum ama o da bitti şimdi ise iş aramaya çıktım, iş görüşmesine gittiğim yerler bana yaşımı soruyorlar 45 diyorum bana senin işin bitmiş diyorlar. Bunun dışında bir de yaş olayı çıktı ve şuan ortada boş bir şekilde geziyorum, ben utanmıyorum devletim utansın, 21 yıldır çekmediğim dert kalmadı, 21 yıldır bir camiye baktım orada çalıştım, oranın emektarıyım ama ben, çıkarıp yerime başkasını aldılar, sesimi etmedim sineye çekip çıktım.dedi.
Muhabir: ÖMER FARUK AYHANZengini zengin yaptılar fakiri de yere yapıştırdılar
Çoban, 21 yıldır askerliğimi bitirdim ve 21 yıldır çalışmıyorum, devlet bana yardım etsin istiyorum.
Muhabir: Ömer Faruk Ayhan
Yorumlar
Trend Haberler
Temmuz Zammı Sonrası Emekli Maaşı Değişti: 20 Bin TL Alanlar İçin Yeni Rakam!
Şanlıurfa’da İntihar Sanıldı, Cinayet Şüphesi Ortaya Çıktı! Emine Kurt Olayında Yeni Gelişme
Emeklilere Müjde: Promosyon Rakamı Astronomik Seviyede!
Araç Sahiplerine Müjde: Benzin Fiyatına Gece Yarısı İndirim Geliyor!
Ev Alacaklara Müjde: Düşük Faizli Konut Kredisi İmkanı!
Şanlıurfa’da Feci Kaza: 2 Ölü, 6 Yaralı