Sefer Ali Yayla, www.sanliurfagazetesi.com’a yaptığı açıklamada Şanlıurfa’ya dair izlenimlerini paylaştı.

Şanlıurfa’yı çok beğendiğini ifade eden Yayla, kentte en sevdiği yerin Balıklıgöl olduğunu belirterek, “Balıklıgöl’ü çok sevdim, çünkü çok fazla balık var. İkinci olarak en sevdiğim yer ise Şanlıurfa Müzesi oldu” dedi.

Şanlıurfa Müzesini de ziyaret ettiğini aktaran Yayla, müzede geçmiş dönemlere ait insanların evlerini, kullandıkları eşyaları ve yaşam biçimlerini yakından görme fırsatı bulduklarını söyledi.

Şanlıurfa Turizmde Rekor Peşinde: Hedef 4 Günlük Konaklama
Şanlıurfa Turizmde Rekor Peşinde: Hedef 4 Günlük Konaklama
İçeriği Görüntüle

Ziyaret programlarının sona erdiğini dile getiren Yayla, müze gezisinin ardından şehirden ayrılacaklarını ifade etti.

Muhabir: MENDUH KİRLİ