Viranşehir’de işçinin hem emeği hem de malı külle bir oldu!
Viranşehir’de işçinin hem emeği hem de malı külle bir oldu!
İçeriği Görüntüle

İbrahim Halil Badıllı, www.sanliurfagazetesi.com’a yaptığı açıklamada, Şanlıurfa’daki toplu taşıma hizmetlerini değerlendirdi. Badıllı, kendisinin toplu taşımayı fazla kullanmasa da gözlemlerine göre ciddi bir gecikme problemi olmadığını belirtti.

“Nüfus artışıyla belki zaman zaman ihtiyaç doğabilir, ama Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi’nin toplu taşıma hizmetlerinde herhangi bir sıkıntı görmüyorum. Otobüsler saatinde geliyor ve gidiyor. Arıza veya gecikme olabilir, ama genelde memnunuz. Büyük bir sorun yok” ifadelerini kullandı.

Muhabir: ESMA AYLUN