Şanlıurfa’da mevsim normallerinin üzerinde seyreden hava sıcaklığında termometreler 42 dereceyi gösterdi. Kentte dışarı çıkanların çoğu gölgelik alanları tercih ederken, kuşlarda süs havuzlarına akın ederek serinlemeye çalıştı.
Sıcak hava ile birlikte İnsanların özellikle yaz aylarında 3-4 litre su tüketmek zorunda olduğunu ifade eden Vatandaşlar, yaz aylarında hayvanların hem serinlemesi hem de karnını doyurmaları için duyarlı olunması gerektiğini belirterek güvercinlerin olduğu yerlere su kapların bırakılmasını gerektiğini belirtiler.
Muhabir: ESMA AYLUN





