Kulüp yönetimi, mahkemenin daha önce ihtiyati tedbir talebini reddettiğini, yapılan itirazın da hukuki dayanaktan yoksun bulunarak kabul edilmediğini belirtti.

Kulüpten yapılan açıklamada, söz konusu sürecin bu kez istinaf aşamasına taşındığının öğrenildiği ifade edilerek, kulübün geleceğini ve istikrarını hedef aldığı belirtilen girişimlere tepki gösterildi.

Açıklamada, “Şanlıurfaspor’un geleceğini, istikrarını ve mücadelesini hedef alan bu girişimler neye ve kime hizmet etmektedir? Kulübün birlik ve beraberliğe en çok ihtiyaç duyduğu bir dönemde takımın enerjisini sahadan alıp mahkeme koridorlarına taşımaya çalışmanın amacı nedir?” ifadelerine yer verildi.

Kulüp yönetimi, Şanlıurfaspor’un hiçbir şahsın kişisel hesaplarının aracı olmadığını vurgulayarak, kulübün binlerce taraftarın ve milyonlarca Şanlıurfalının ortak değeri olduğunu belirtti.

Fenerbahçe’de Feridun Geçgel dönemi; Şanlıurfalı isme kritik görev!
Fenerbahçe’de Feridun Geçgel dönemi; Şanlıurfalı isme kritik görev!
İçeriği Görüntüle

Açıklamanın devamında, 31 Mayıs 2026 tarihinde gerçekleştirilen olağanüstü genel kurulda delegelerin ortaya koyduğu iradenin esas olduğu ifade edilerek, “Şanlıurfaspor’un iradesi mahkeme salonlarında değil, delegelerinin sandıkta ortaya koyduğu iradede tecelli etmiştir. Bu iradeye saygı duymak herkesin görevidir” denildi.

Şanlıurfaspor yönetimi, tüm enerjilerini takımın başarısına ve kulübün geleceğine harcamaya devam edeceklerini belirterek, “Şanlıurfaspor’u mahkeme koridorlarında yıpratmaya çalışanlar kaybedecek, kazanan yine Şanlıurfaspor olacaktır” mesajını verdi.

Kaynak: Haber Merkezi