Mikail Toprak www.sanliurfagazetesi.com'a yaptığı açıklamada; Ben fahri denetim müfettişleri konusunda gerçekten çok şikayetçiyim, sanki her yerde uyuşturucu taşıyormuşuz gibi her yerde yakalıyorlar, her yerde ceza kesiyorlar sırf bu yüzden işimizi yapamıyoruz. İnanın servisciler de şikayetçi, ben 20 gündür çalışıyorum, 20 günde 20 bin lira ceza yedim, ben bunu ödeyemiyorum bu konuda herkes kötü durumda, araçları da bağlıyorlar. Ben de kendim servisciyim bu konuda gerçekten kötü durumdayız, fahri denetim müfettişleri her yerde yakalıyorlar, hiç fırsat vermiyorlar. Süleymaniye mahallesine kadar her yerde var, Karaköprü olsun, Bağlarbaşı olsun, Yenişehir olsun her yerde var, buna bir dur denmesi lazım çünkü gerçekten bu konuda çok sıkıntı var.
Muhabir: ÖMER FARUK AYHANFahri denetim müfettişlerinden dolayı 20 günde 20 bin lira ceza yedim (video)
Toprak, Ben fahri denetim müfettişleri konusunda gerçekten çok şikayetçiyim, sanki her yerde uyuşturucu taşıyormuşuz gibi her yerde yakalıyorlar, her yerde ceza kesiyorlar sırf bu yüzden işimizi yapamıyoruz.
Muhabir: Ömer Faruk Ayhan
Yorumlar
Trend Haberler
Emeklilere Ziraat Bankası Müjdesi: Haziran Promosyon Tutarları Açıklandı!
Temmuz Zammı Sonrası Emekli Maaşı Değişti: 20 Bin TL Alanlar İçin Yeni Rakam!
Kova Burcu İçin 16 Haziran Uyarısı: Planlar Bir Anda Değişebilir!
Şanlıurfa’da İntihar Sanıldı, Cinayet Şüphesi Ortaya Çıktı! Emine Kurt Olayında Yeni Gelişme
Araç Sahiplerine Müjde: Benzin Fiyatına Gece Yarısı İndirim Geliyor!
Emeklilere Müjde: Promosyon Rakamı Astronomik Seviyede!