İsmail Bilge www.sanliurfagazetesi.com'a yaptığı açıklamada; Bu yıl Fenerbahçe"nin gidişatı çok iyi, örneğin geçen yılın transferlerine karşı çok iyi transferler yaptı, şampiyonluk yolunda çok iyi ilerliyoruz, bunun dışında teknik direktörümüz çok iyi ve İsmail Kartal gerçekten de Fenerbahçe camiasının bir çocuğu, son maçla beraber 16"da 16 yaptılar. İnşallah bu yıl şampiyon olacağız ve bu hasretten kurtulacağız, Fenerbahçe her yıl güzel oynuyor fakat geçen yıl yönetimler alakalı bir sorun olmuş olabilir, kendi içlerinde bir sıkıntı olmuş olabilir, zaten geçen yılın oyucuları da şampiyonluğu getirecek futbolcular değillerdi. Ali Koç, Mesut Özil gibi bir yıldız oyuncuyu getirdi ama oynatamadı, aslında ben ondan çok iyi bir performans bekliyordum ama olmadı, Ali Koç bu son transferler dışında çok iyi oyuncular getirmedi, bu yıl Ali Koç"tan bir şampiyonluk bekliyoruz.dedi.
Muhabir: MENDUH KİRLİFenerbahçe"nin gidişatı çok iyi (video)
Bilge,Bu yıl Fenerbahçe"nin gidişatı çok iyi, örneğin geçen yılın transferlerine karşı çok iyi transferler yaptı, şampiyonluk yolunda çok iyi ilerliyoruz
Muhabir: Menduh Kirli
Yorumlar
Trend Haberler
Emeklilere Ziraat Bankası Müjdesi: Haziran Promosyon Tutarları Açıklandı!
Temmuz Zammı Sonrası Emekli Maaşı Değişti: 20 Bin TL Alanlar İçin Yeni Rakam!
Kova Burcu İçin 16 Haziran Uyarısı: Planlar Bir Anda Değişebilir!
Şanlıurfa’da İntihar Sanıldı, Cinayet Şüphesi Ortaya Çıktı! Emine Kurt Olayında Yeni Gelişme
Araç Sahiplerine Müjde: Benzin Fiyatına Gece Yarısı İndirim Geliyor!
Emeklilere Müjde: Promosyon Rakamı Astronomik Seviyede!