Askon iş adamları Derneği Şanlıurfa Şube başkanı Abdurrezzak Demir Şanlıurfa Gazetesine yaptığı açıklamada, Tarım fuarımız 6 Şubat"ta meydana gelen depremden ve selden sonra Şanlıurfa"mız da her şeyin normale döndüğünü göstermesi açısından önemli bir etkinlikti, deprem bölgesinin, sel bölgesinin bu alan da yapacağı çalışma ile bölge halkına burada her hangi bir sıkıntının kalmadığını göstermesi açısından önemli bir mesajdı. Bu nedenle tarım fuarının düzenlemek için Gold Fuarcılık ile beraber sıkı bir çalışma yaptık, bu çalışmanın sonucunda da bölgemiz de etkili ve önemli fuara imza atmış olduk. Sayın Bakanımız geldi, Sayın Valimiz geldi, birçok katılımcı geldi, birçok firmamız var şuan burada. Bu firmalarımıza da hayırlı ve güzel işler yapmalarını Allah"tan niyaz ediyoruz.dedi.
Tarım fuarı, Şanlıurfa her şeyin normale döndüğünü gösteriyor (video)
Demir;Gold Fuarcılık ile beraber sıkı bir çalışma yaptık, bu çalışmanın sonucunda da bölgemiz de etkili ve önemli fuara imza atmış olduk.
Muhabir: Haber Merkezi
Yorumlar
Trend Haberler
Şanlıurfa’da İntihar Sanıldı, Cinayet Şüphesi Ortaya Çıktı! Emine Kurt Olayında Yeni Gelişme
İndirim Bekleyenler Müjde: 23 Haziran BİM İndirimleri Başladı!
Vergi ve SGK Borçlarında Yeni Dönem: Şartlar Değişti!
Ev Alacaklara Müjde: Düşük Faizli Konut Kredisi İmkanı!
Emeklilere Müjde: Promosyon Rakamı Astronomik Seviyede!
Araç Sahiplerine Müjde: Benzin Fiyatına Gece Yarısı İndirim Geliyor!